تارتار: برای بقا در کورس بالای جدول محکوم به برد فولاد هستیم

به گزارش وبلاگ انجمن ها، سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید تیمش برای جا نماندن از کورس بالای جدول محکوم به پیروزی برابر فولاد خوزستان است.

تارتار: برای بقا در کورس بالای جدول محکوم به برد فولاد هستیم

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار کرد: همه بازی های لیگ برتر سخت است. اگر با تیمی مانند فولاد هم بازی کنید، کار سختتر می گردد. فولاد تیم ساختارمندی است و کادر فنی جوانی در کنارش قرار گرفته است. فولاد اهداف بزرگی را در سر می پروراند. اضافه شدن سعید آذری به کادر مدیریت این باشگاه می تواند موجب قوی تر شدن فولاد گردد چرا که او از مدیران کاربلد فوتبالمان است.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به حضور طرفداران در کنار تیمش گفت: کار سختی داریم اما در خانه بازی می کنیم. طرفداران را در کنارمان خواهیم داشت. احتیاج مبرمی به این سه امتیاز داریم تا از کورس بالای جدول جا نمانیم. ما محکوم به برد هستیم و بازیکنان باانگیزه بالا و ارائه بازی خوب و هدفمند، می توانند از نقاط ضعف فولاد استفاده نمایند و نقاظ قوت حریف را پوشش دهند تا صدمه نبینیم و به برد برسیم.

او در سرانجام به محرومیت سعید آهنی، بازیکن جوان تیمش به علت حضور نیافتن در اردوی تیم ملی توسط کمیته انضباطی اشاره نمود و گفت: او در حالی محروم شده که ما نامه ای مبنی بر حضور او در تیم ملی دریافت نکردیم. امیدواریم او قبل از بازی بخشیده گردد و بازیکن جوان کشور از این موضوع لطمه نبیند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: برای بقا در کورس بالای جدول محکوم به برد فولاد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: برای بقا در کورس بالای جدول محکوم به برد فولاد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید