بازی سختی بود، اگر به المپیک صعود نکنیم فاجعه است

به گزارش وبلاگ انجمن ها تیم والیبال سایپا امروز در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل پیکان شکست خورد.

بازی سختی بود، اگر به المپیک صعود نکنیم فاجعه است

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل پیکان در جمع وبلاگ انجمن ها گفت: پیش بینی بازی سخت مقابل پیکان را داشتیم. پیکان برخلاف اینکه می گویند تیم جوانی است اما بازیکنان جوان باتجربه ای در اختیار دارد. بازیکنانی مانند چپرلی که سابقه حضور 7 ساله در لیگ برتر را دارند و این تیم دو ملی پوش به نام های یلی و کریمی را نیز در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم بارها نیز گفته ایم تیم سایپا رفته رفته بهتر می شود. هر دو تیم خوب بازی کرده اند. گاهی ما تمرکز را از دست دادیم و همین باعث شد پیکان در برخی شرایط بهتر عمل کند. هنوز راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده، امیدوارم در پایان رقابت ها، اشتباهات خود را جبران کنیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره تعطیلی رقابت های لیگ نیز پیش از موعد گفت: همه ما می دانیم که تیم ملی در اولویت قرار گرفته است و اگر نتوانیم به المپیک صعود کنیم فاجعه است و این کار را برای جامعه والیبال سخت می کند. باید برنامه ریزی شود که نه تیم ملی و نه باشگاهها متضرر نشوند. چرا که باشگاهها هزینه کرده اند.

وی تاکید کرد: اگر از مربیان لیگ برتر با حضور رئیس کارآمد و کاربلد فدراسیون هم اندیشی صورت گیرد بهتر می توان برای برگزاری رقابت های لیگ تصمیم گیری کرد.

شهنازی درباره مشکل زمین و لیز بودن آن نیز شرح داد: به عشایری تبریک می گویم. مشکل لیز بودن زمین را برطرف کرده و سالن استاندارد می باشد و هیچ مسئله ای وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی بود، اگر به المپیک صعود نکنیم فاجعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی بود، اگر به المپیک صعود نکنیم فاجعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید